top of page

SISTEMI I STOFIZUAR

Sistemi i stofizuar prodhon fije më të lëmuara dhe pëlhura me teknologjinë e fundit, të cilat përdoren për të bërë sende të tilla veshjesh si kostume klasike, shtresa të brendshme dhe shtresa bazë, veshje sportive, çorape, uniforma dhe triko të cilat kanë një pamje të qetë. Produktet e stofizuara përgjithësisht kanë një pamje të lëmuar sipërfaqësore. Për të prodhuar këto produkte përdoret qeth nga trupi kryesor (prapa dhe anët) e një deleje. Kjo pjesë e leshit është më e gjatë në lidhje me gjatësinë e saj të fibrave në krahasim me leshin e njohur si copa ose flokët, e cila është shuar nga nënshtresa e deleve dhe rreth këmbëve dhe prapa, duke u prirur që të ketë një gjatësi më të shkurtër të fibrave.Menjëherë pas prerjes, leshi i gjatë i qethjes është i ndarë nga leshi më i shkurtër. Megjithëse mund të bëhet përzierja, fijet më të gjata të leshta përpunohen përmes sistemit të stofizuar, ndërsa fijet e shkurtra përdoren për të prodhuar produkte të leshta, përmes sistemit të leshit.

Është përdorimi i leshave më të gjata në sistemin e stofizuar që mundëson prodhimin e fijeve të lëmuara dhe pëlhurave ...

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page